ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή κατά την παραλαβή των προϊόντων

Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της υπηρεσίας courier και επιβαρύνεστε με επιπλέον 2,50€ για τα έξοδα αντικαταβολής.

  • Paypal

Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που προτιμούν εκατομμύρια άνθρωποι στο κόσμο, μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της Paypal.

  • Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής με πιστωτική κάρτα μεταφέρεστε στη σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς και από εκεί ολοκληρώνετε τη συναλλαγή σας. Η εταιρία μας δεν κρατάει τα στοιχεία της κάρτας σας.

Η είσοδος σας στο site μας πρέπει να γίνεται από το www.herbalcosmetics.gr και όχι από το herbalcosmetics.gr προκειμένου να μην αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διαδικασία πληρωμής.

  • Κατάθεση σε λογαριασμό  

Μπορείτε εάν το επιθυμείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση σε οποιοδήποτε υποκατάστημα τράπεζας ή μέσω e-banking. Η κατάθεση μπορεί να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία. Εφόσον δεν ολοκληρωθεί η πληρωμή μέσα σε αυτό το διάστημα η παραγγελία ακυρώνεται.

Αριθμός Λογαριασμού ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 

IBAN: GR90 0172 2480 0052 4807 9585 742

BIC: PIRBGRAA

Δικαιούχος : ΑΡΒΑΝΙΤΗ Σιδερούλα

 

Είναι δυνατή η τροποποίηση του τρόπου πληρωμής που έχετε επιλέξει στην αρχική σας παραγγελία, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 24670 80030 ή με email στο info@herbalcosmetics.gr.

 

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα προϊόντα που παραγγέλνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα (εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα) παραδίδονται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες  μέσω υπηρεσίας courier, στη διεύθυνση παράδοσης (εντός Ελλάδας) που έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη της παραγγελίας σας βρίσκονται σε προσωρινή έλλειψη και επιλέξετε, μετά από συνεννόηση μαζί μας, τμηματική παράδοση της παραγγελίας σας, χρεώνεστε μόνο μία φορά τα έξοδα αποστολής που είναι 2,50€.

Όλες οι αποστολές παραγγελιών 49,00€ και άνω αποστέλλονται δωρεάν σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος, σε συνεργασία με εταιρεία courier, χωρίς την επιβάρυνσή σας.

Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωσή της.

 

ΤΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Διεύθυνση παράδοσης

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε, αν επιθυμείτε, διαφορετική διεύθυνση παράδοσης (εντός Ελλάδας), απ' αυτή στην οποία γίνεται η τιμολόγηση. 

Απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο:

Έχετε τη δυνατότητα να διαλέξετε αν το παραστατικό που θα εκδοθεί για την παραγγελία σας θα είναι απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., διεύθυνση έδρας και επάγγελμα.

 

Πολιτική επιστροφών

Προϊόντα

Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ή άλλες ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη χρωματική ή λεκτική (π.χ.«χωρίς απόθεμα»). Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Επιστροφές Προϊόντων με Χρέωση της Επιχείρησης

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Επιχείρησης μπορεί να πραγματοποιηθεί στις πιο κάτω περιπτώσεις:

- η παραγγελία έχει εκτελεστεί εσφαλμένα κατά είδος ή/και ποσότητα

- τα προϊόντα που έχουν αποσταλεί, έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης κατά την ημερομηνία αποστολής τους

- σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία ανοιγμένη, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος έχει αλλοιωθεί προ της ημερομηνίας λήξης του.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του εντός (14) δεκατεσσάρων ημερών, κατόπιν συνεννόησης με την Επιχείρηση. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με αντίγραφο του εγγράφου το οποίο συνόδευε το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην κατάσταση που παρελήφθησαν. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το info@herbalcosmetics.gr ή τηλεφωνικά στο 24670 80030 για να δοθούν οδηγίες από την Επιχείρηση για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Επιχείρηση, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται για το ποσό που αντιστοιχεί στο προς επιστροφή προϊόν, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Επιχείρησης. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος κατεστραμμένου ή ελλιπούς υπαιτιότητα του πελάτη, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Επιστροφές Προϊόντων με Χρέωση του Πελάτη

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το info@herbalcosmetics.gr ή τηλεφωνικά στο 24670 80030 για να δοθούν οδηγίες από την Επιχείρηση για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος. Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και/ή δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης με αποστολή αυτών. Στην περίπτωση αυτή επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με αντίγραφο του πρωτότυπου εγγράφου το οποίο συνόδευε το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Επιχείρηση, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για το ποσό που αντιστοιχεί στο προς επιστροφή προϊόν, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Επιχείρησης. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.